info in Tilburg

In juni 2024 lanceerden we naast in Tilburg ook nog info in Tilburg. Het doel van info in Tilburg is zowel online als offline toeristische informatie presenteren die aansluit op de merkidentiteit.

De Info in Tilburg Store is geopend op het station en brengt de stad dichterbij dan ooit. In de store ontdek je een breed aanbod aan producten van Tilburgse makers, interactieve touchpoints die je wegwijs maken in alles wat er te beleven is, en hosts die klaarstaan om je verder te helpen met informatie en service.

De winkel is 7 dagen per week open, en via www.infointilburg.com heb je 24/7 toegang tot digitale informatie over cultuur, sport, evenementen, natuur, erfgoed, horeca, winkels en overnachtingsmogelijkheden.

Doelen en resultaten

  • Het gemiddelde cijfer dat bezoekers aan de info in Tilburg store gaven na hun bezoek was een 8,98, wat hoger is dan de gestelde streefnorm van 7;
  • Het aantal samenwerkingsverbanden met partners in het toeristisch informatiepunt was in 2024 43, wat hoger is dan de gestelde streefwaarde van 25;
  • Het aantal bezoekers stijgt ieder jaar (streefwaarde 2024: 10.000 bezoekers voor het resterende kalenderjaar 2024, voor 2025 22.000 bezoekers etc.);  
  • Het aantal bezoekers in 2024 (week 25 t/m 53) was 11.020, wat betekent dat de streefwaarde van 10.000 is behaald;
  • Het aantal boekingen voor partners via het toeristisch informatiepunt was in 2024 13. Dit betekent dat het doel van 320 boekingen niet is behaald. De reden hiervoor is dat de social kanalen voor info in Tilburg nog niet onder de juiste naam in de lucht waren, waardoor de arrangementen niet gepromoot konden worden.